! משלוח חינם בקניה מעל 270 שקלים בקטגוריית מתנות במשלוח מהיר

סדנאות יצירה לעובדים שכדאי להכיר

סדנאות יצירה לעובדים מפרקות את היום, מגבירות את נאמנות העובדים ומפחיתות את התחלופה מכיוון שהן מעבירות את המסר שכל תורם אינדיבידואלי הוא יותר ממספר. המפתח הוא בבחירת הסדנאות הנכונות; ככל שירגישו פחות כמו מטלה עבור העובדים, כך הם יהיו יעילים יותר. לפי מומחי הכשרת מנהלים ומנהיגות, סדנאות לא יעילות יכולות להביא יותר בעיות ממה שהן פותרות בפועל: "אם נעשה לא נכון, הן עלולות להיות בזבוז עצום של זמן וכסף. עם זאת, אם הם מתוכננים היטב, הם יכולים להיות בעלי ערך רב עבור כל המעורבים. סדנאות מצוינות לסיעור מוחות, למידה אינטראקטיבית, בניית מערכות יחסים ופתרון בעיות".

שקול את חמשת הרעיונות הבאים לסדנאות וכיצד הם עשויים להתאים לתרבות החברה שלך. בחר כמה לפזר ללוח השנה של החברה, הוספת גיוון וכיף לפגישות סיעור המוחות הרגילות ולפגישות ממוקדות פרויקטים.

1. יצירתיות משחררת מתח
יותר ויותר אנשים מנסים לשלב יצירתיות בחייהם בגלל האפקט המרגיע שלה. ממצא זה הציג צורות חדשות של ייעוץ כגון תרפיה באמנות או ריקוד אשר הוכיחו את עצמם כיעילים מאוד. כאשר עומס העבודה נעשה כבד במשרד, אולי יהיה קשה להקדיש זמן למוצא יצירתי מרגיע, אבל אספקה ​​של ספרים, משחקי לוח או מלאכת יד שבהם העובדים אוכלים ארוחת צהריים יעזור להם להתנתק מהלחץ בעבודה ולחזור מההפסקה שלהם מוכנים לקחת על עצמם כל דבר. מחקר שנערך לאחרונה על ידי Taylor Francis Online נתן לארבעים משתתפים ציוד אמנות וביקש מהם ליצור כל מה שהם רוצים במשך 45 דקות. לאחר סשן יצירתי קצר זה, 75% מקבוצה זו מצאו ירידה ברמת קורטיזול (הורמון שהגוף משחרר בתגובה ללחץ).

2. יצירתיות תומכת בחדשנות ומשפרת את הפרודוקטיביות
התעשייה והעסקים מכירים בערך של חדשנות, שמאפשרת לאנשים לשחק ולאלתר. עבודה עם חברי צוות שונים וביצוע פעילויות שונות מאוד עוזרים לטפח יצירתיות שהיא האם לחדשנות. השגרה עלולה לפגוע באמת בתפוקה, ערבוב של ההרגלים היומיומיים על ידי הכנסת יצירתיות למשרד יכול באמת לעורר 'התרגשות' במוח. ברגע שגורמים למוח לעבוד בצורה אחרת, מוצגים דפוסי חשיבה נוספים, ובכך משפרים את התפוקה.

3. יצירתיות מעודדת פתרון בעיות
הצד השמאלי של המוח שולט בכל מה שקשור להיגיון, ואילו הצד הימני שולט ביצירתיות. אם אדם לעולם לא נחשף ליצירתיות זה אומר שחצי מהמוח לא מנוצל כראוי. זה בתורו מצביע על כך שהם מפספסים את תהליכי החשיבה היצירתיים כמו אינטואיציה שמועילה מאוד לפתרון בעיות. Fast Company ערכה למעשה סקר שבו מצאו שמנכ"לים אמרו שיצירתיות היא איכות המנהיגות החשובה ביותר, ואחריה יושרה וחשיבה גלובלית.

4. עבודת צוות וחיבור טוב יותר
משרדים רבים מעניקים לעובדים שלהם פעילות יצירתית של בניית צוות מכיוון שנראה שזו הדרך המועילה ביותר לעזור לחברי הצוות שלהם לעבוד יחד. רוב צורות היצירתיות אינן תחרותיות, מה שמפחית את רעיון היריבות במקום העבודה ומעודד צוות לעבוד יחד.

5. הגברת מורל הצוות
זה לא מדע טילים לומר שלהיות יצירתי פשוט משמח אנשים, ואם העובדים שלך יהיו מרוצים, הם יעבדו טוב יותר וירגישו מושקעים יותר בחברה. כפי שנאמר ב-Havard Business Review 'אין דבר מספק יותר מכך שצפייה באנשים שלך ממלאים את הצורך האנושי ליצור ושהתרומות היצירתיות שלהם יועילו לארגון ולשווקים שהוא משרת'.

השאר תגובה

שם .
.
הודעה .

לידיעתך, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני פרסומן